2020
A globális motorsportra is rányomta a bélyegét a koronavírus-járvány 2020-ban, amely miatt még a jéghegy csúcsán lévő Forma-1-ben is futamok maradtak el. A következmények a többi sorozatot sem kerülték el, az új, megváltozott körülményekhez pedig a M1RA is alkalmazkodott.
A bajnokság kiválasztásának elsődleges szempontja a biztonság volt, amelynek alapfeltétele az utazás minimalizálása volt. Ennek fényében indult a M1RA TCR Eastern Europe-ban, amely a kategória közép-kelet európai bajnoksága. Az előző két idényhez hasonlóan Hyundai i30 N TCR versenyautót használt a csapat, amelynek új pilótája a szerb Dusan Borkovics, 2015 túraautó Európa-bajnoka lett.
Ritka bravúrt hajtott végre a M1RA a TCR Eastern Europe-ban, hiszen Dusan Borkovics az idény összes futamát megnyerve szerezte meg a bajnoki címet. Az első helyet már egy fordulóval a vége előtt bebiztosította a csapat, így a hungaroringi idényzáró tétje a tökéletes teljesítmény megőrzése volt, amely sikerült: 8-ból 8 futamgyőzelemmel végzett Borkovics.
Emellett a M1RA egyre nagyobb hangsúlyt fektetett 2020-ban az utánpótlás-nevelésre, így a mindössze 12 éves Bucsi Attilával rajthoz állt a Swift Cup Europe mezőnyében. Rendkívül sikeres évet zárt a fiatal versenyző, aki megszerezte a junior bajnoki címet, és az 1.6-os kategóriában hat abszolút győzelmet is aratott az évad 15 futamán, de összetettben az életkora miatt nem értékelhették, hiszen nemzetközi szinten 16 éves kor alatt nem pontoznak.
Versenyzők
8 futam
8 dobogó
8 győzelem
Versenynaptár
1. futam: Dusan Borkovics 1.
2. futam: Dusan Borkovics 1.
1. futam: Dusan Borkovics 1.
2. futam: Dusan Borkovics 1.
1. futam: Dusan Borkovics 1.
2. futam: Dusan Borkovics 1.
1. futam: Dusan Borkovics 1.
2. futam: Dusan Borkovics 1.
autó
ERŐFORRÁS
Keresztben beépített turbófeltöltött soros 4 hengeres belső égésű motor
Elrendezés: hengerfejben elhelyezett két vezérműtengely és 16 szelep
Hengerűrtartalom: 1998 cm3
Furat x löket: 86 x 86 mm
Max. teljesítmény: 340hp @ 6600 rpm
Max. forgatónyomaték: 460nm @ 3200 rpm
Olajozás: nedves karter
ERŐÁTVITEL
Elsőkerékhajtás
Sebességváltómű: X-trac 6 sebességes szekvenciális sebességváltómű kormány mögötti váltófülekkel
Tengelykapcsoló: többtárcsás szinter
Kiegyenlítőmű: többlemezes önzáró differenciálmű állítható előfeszítéssel
FUTÓMŰ
Első futómű: McPherson gólyalábak, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Hátsó futómű: 4 lengőkaros multilink futómű, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Kormányzás: elektromos rásegítésű fogasléces kormánymű
FÉKEK
Kétkörös hidraulikus fékrendszer
Első fékek: 4 dugattyús féknyergek, 380mm-es léghűtéses acéltárcsák
Hátsó fékek: 2 dugattyús féknyergek, 278mm-es acéltárcsák
MÉRETEK
Hossz: 4450 mm
Szélesség: 1950 mm
Tengelytáv: 2650 mm
Minimumtömeg: 1265 kg pilótával együtt