2019
A M1RA újra a TCR Európa-kupában indult, amely tovább bővült: a 2019-es szezonra már 31 állandó versenyzőt neveztek be, akik 16 különböző országot és 7 különböző autómárkát képviseltek. A színvonal további emelkedését jelezte, hogy a WTCR 2018-as bajnokcsapata, az M Racing is az Európa-kupában folytatta.
Nagy Dániel képviselte az állandóságot a M1RA pilótafelállásában a szezonkezdetkor, aki mellé Luca Engstler érkezett a csapat másik Hyundai i30 N TCR-jének volánja mögé. A 19 éves német az előző idényben második lett a TCR Germanyben, és a kategória ázsiai, valamint malajziai címvédőjeként csatlakozott a magyar csapathoz.
A bajnokság nyitánya előtt a Hyundai Motorsport a M1RA mindkét versenyzőjét beválasztotta a tehetségprogramjába. Ezután a Hungaroringen rendezett első forduló végére Nagynak maradt őszintébb a mosolya, hiszen ő egy dobogós helyezéssel indította a szezont, noha a harmadik hellyel nem lehetett maradéktalanul elégedett, hiszen első is volt.
Engstlernek egy időmérős baleset lehetetlenítette el a M1RA-s debütálását, ugyanis műszaki hiba miatt a falba csapódott a Hyundaijal, amelyet a csapatnak egy éjszaka alatt szinte teljesen újjá kellett építenie. Luca másnap meghálálta a szerelők fáradozását, hiszen mindkét futamon a mezőny végéről indulva összesen 42 helyezést lépett előre.
A folytatásban Engstler Hockenheimben második lett, a Red Bull Ringen pedig egy utolsó körös előzéssel futamgyőzelmet aratott, amivel a hajrája bajnokesélyessé vált. Eközben Nagynak nem jöttek az eredmények, emiatt az oscherslebeni forduló előtt távozott. A helyére a WTCC/WTCR-tapasztalattal rendelkező, ám 2019-ben csapat nélküli Szabó Zsolt érkezett, aki rögtön pontszerző helyezéssel mutatkozott be a M1RA-ban.
Az utolsó két fordulóban, Barcelonában és Monzában sok nehézség miatt nem sikerült a top 10-be kerülni, és emiatt Engstler végül csak a kilencedik helyen zárta a bajnokságot, a M1RA pedig negyedik lett a csapatok kiírásában. A magyarországi szakújságírók zsinórban harmadszor is az év csapatának járó elismeréssel értékelték a M1RA erős nemzetközi mezőnyben elért eredményeit az Autósport és Formula díjátadó gáláján.
Versenyzők
14 futam
2 dobogó
1 győzelem
8 futam
1 dobogó
0 győzelem
4 futam
0 dobogó
0 győzelem
Versenynaptár
1. futam: Nagy Dániel 5., Luca Engstler 18.
2. futam: Nagy Dániel 3., Luca Engstler 12.
1. futam: Luca Engstler 2., Nagy Dániel 22.
2. futam: Luca Engstler 7., Nagy Dániel 15.
1. futam: Luca Engstler 9., Nagy Dániel 17.
2. futam: Luca Engstler 7., Nagy Dániel -
1. futam: Luca Engstler 5., Nagy Dániel 13.
2. futam: Luca Engstler 1., Nagy Dániel -
1. futam: Szabó Zsolt 8., Luca Engstler -
2. futam: Luca Engstler 7., Szabó Zsolt 16.
1. futam: Szabó Zsolt 15., Luca Engstler -
2. futam: Luca Engstler 11., Szabó Zsolt -
1. futam: Luca Engstler -
2. futam: Luca Engstler 12.
autó
ERŐFORRÁS
Keresztben beépített turbófeltöltött soros 4 hengeres belső égésű motor
Elrendezés: hengerfejben elhelyezett két vezérműtengely és 16 szelep
Hengerűrtartalom: 1998 cm3
Furat x löket: 86 x 86 mm
Max. teljesítmény: 340hp @ 6600 rpm
Max. forgatónyomaték: 460nm @ 3200 rpm
Olajozás: nedves karter
ERŐÁTVITEL
Elsőkerékhajtás
Sebességváltómű: X-trac 6 sebességes szekvenciális sebességváltómű kormány mögötti váltófülekkel
Tengelykapcsoló: többtárcsás szinter
Kiegyenlítőmű: többlemezes önzáró differenciálmű állítható előfeszítéssel
FUTÓMŰ
Első futómű: McPherson gólyalábak, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Hátsó futómű: 4 lengőkaros multilink futómű, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Kormányzás: elektromos rásegítésű fogasléces kormánymű
FÉKEK
Kétkörös hidraulikus fékrendszer
Első fékek: 4 dugattyús féknyergek, 380mm-es léghűtéses acéltárcsák
Hátsó fékek: 2 dugattyús féknyergek, 278mm-es acéltárcsák
MÉRETEK
Hossz: 4450 mm
Szélesség: 1950 mm
Tengelytáv: 2650 mm
Minimumtömeg: 1265 kg pilótával együtt