2018
2018-ban a TCR International Series egybeolvadt a túraautó-világbajnoksággal, így megszűnt az a sorozat, amelynek regnáló bajnokcsapata volt a M1RA. Ezzel párhuzamosan önálló bajnokságként kelt életre a TCR Európa-kupa, amelyben a Michelisz-csapat folytatta történetét. Új autóval és új pilótákkal indultak: a Hyundai i30 N TCR-t a világbajnokságból érkező Nagy Dániel vezette a teljes szezonban, aki mellett a TCR Iberia-bajnok Francisco Mora, a TCR Italy-bajnok Nicola Baldan és Michelisz Norbert felváltva kapott szerepet.
Az Európa-kupa rajtja előtt a WTCR hungaroringi hétvégéjén szabadkártyás indulóként debütált a M1RA, és Nagy Dániel a második futamon két világbajnok, Rob Huff és Yvan Muller között a második helyre hozta be a Hyundait. Ezzel az egész szezon legjobb szabadkártyás versenyzője lett a WTCR-ben, és Franciaországban az Európa-kupa idénynyitóján is dobogóra állt – kétszer. Ezután a Hyundaiokat pluszsúllyal, hasmagasság-emeléssel és motorerő-visszafojtással sújtotta a teljesítmény-kiegyenlítő rendszer, így Zandvoortban és Spa-Francorchampsban a pontszerzést is meg kellett becsülni.
A Hungaroringen megismételte a M1RA a 2017-es kettős győzelmet: a második futamot Mora nyerte meg magyar csapattársa előtt. Ezután a portugál pilóta nem tudta folytatni a szezont, de Assenben egy autóval is újabb M1RA-siker született Nagy karrierjének első nemzetközi futamgyőzelmével. Monzában az egy-két hónappal korábbi súlyos versenybalesetéből visszatérő Nicola Baldan csatlakozott a csapathoz, de nem sikerült a pontszerzés. Az olasszal a TCR Italy vallelungai fordulójában is rajthoz állt a M1RA, ahol egy hatodik helyezést ért el Baldan.
Az Európa-kupa spanyolországi szezonzárójára Michelisz érkezett a matematikailag még a bajnoki címért harcoló Nagy segítségére. Barcelonában mindketten dobogóra álltak, és Nagy végül az ötödik helyen zárta a rendkívül szoros bajnokságot, a M1RA pedig negyedik lett a csapatok versenyében. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetségtől 2017 után 2018-ban is Bári Dávid vehette át az év csapatának járó díjat.
Versenyzők
17 futam
7 dobogó
1 győzelem
8 futam
1 dobogó
1 győzelem
4 futam
0 dobogó
0 győzelem
2 futam
1 dobogó
0 győzelem
Versenynaptár
1. futam: Nagy Dániel 7.
2. futam: Nagy Dániel 2.
3. futam: Nagy Dániel 6.
1. futam: Nagy Dániel 2., Francisco Mora 21.
2. futam: Nagy Dániel 3., Francisco Mora 4.
1. futam: Nagy Dániel 7., Francisco Mora 9.
2. futam: Francisco Mora 8., Nagy Dániel 11.
1. futam: Nagy Dániel 8., Francisco Mora -
2. futam: Nagy Dániel 6., Francisco Mora 10.
1. futam: Nagy Dániel 3., Francisco Mora -
2. futam: Francisco Mora 1., Nagy Dániel 2.
1. futam: Nagy Dániel 1.
2. futam: Nagy Dániel -
1. futam: Nicola Baldan 6.
2. futam: Nicola Baldan 15.
1. futam: Nicola Baldan 11., Nagy Dániel –
2. futam: Nagy Dániel 12., Nicola Baldan 17.
1. futam: Michelisz Norbert 3., Nagy Dániel 7.
2. futam: Nagy Dániel 2., Michelisz Norbert 4.
autó
ERŐFORRÁS
Keresztben beépített turbófeltöltött soros 4 hengeres belső égésű motor
Elrendezés: hengerfejben elhelyezett két vezérműtengely és 16 szelep
Hengerűrtartalom: 1998 cm3
Furat x löket: 86 x 86 mm
Max. teljesítmény: 340hp @ 6600 rpm
Max. forgatónyomaték: 460nm @ 3200 rpm
Olajozás: nedves karter
ERŐÁTVITEL
Elsőkerékhajtás
Sebességváltómű: X-trac 6 sebességes szekvenciális sebességváltómű kormány mögötti váltófülekkel
Tengelykapcsoló: többtárcsás szinter
Kiegyenlítőmű: többlemezes önzáró differenciálmű állítható előfeszítéssel
FUTÓMŰ
Első futómű: McPherson gólyalábak, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Hátsó futómű: 4 lengőkaros multilink futómű, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Kormányzás: elektromos rásegítésű fogasléces kormánymű
FÉKEK
Kétkörös hidraulikus fékrendszer
Első fékek: 4 dugattyús féknyergek, 380mm-es léghűtéses acéltárcsák
Hátsó fékek: 2 dugattyús féknyergek, 278mm-es acéltárcsák
MÉRETEK
Hossz: 4450 mm
Szélesség: 1950 mm
Tengelytáv: 2650 mm
Minimumtömeg: 1265 kg pilótával együtt