2017
2017. március 20-án jelentette be Michelisz Norbert, hogy Bári Dáviddal közösen megalapította saját versenycsapatát, a M1RA-t, amelyet születendő kislányáról, Miráról nevezett el. Honda Civic Type R TCR-rel vágtak neki az első évnek, amelyet a TCR-kategória csúcsbajnokságában, az International Seriesben töltöttek. A csapat autóit állandó pilótaként Tassi Attila és a TCR Italy-bajnok Roberto Colciago vezette, de Michelisz, valamint az olasz Giacomo Altoé és a brit Josh Files is lehetőséget kapott. Mind az öten értek el dobogós helyezést a szezonban, amelyet a M1RA újonccsapatként kezdett és bajnokcsapatként zárt.
Rögtön a grúziai idénynyitón összejött a dobogós helyezés: Tassi a második pozícióba hozta be a Hondát. A következő fordulóban, Bahreinben Colciago szerezte meg a M1RA történetének első futamgyőzelmét, Monzában pedig az első kettős győzelmet ünnepelte a csapat: Colciago nyert, Tassi második lett. Ugyanezt a Salzburgringen annak ellenére is megismételték, hogy a szabadedzésen totálkárosra tört Tassi Hondája, de másnapra sikerült csereautót szerezni, és megmenteni a hétvégét.
A Hungaroringen Michelisz is rajthoz állt, és megszerezte a csapat történetének első pole pozícióját, majd karrierje első nemzetközi győzelméhez segítette Tassit, aki mögött a második helyen ért célba. Innentől mindig a Honda kapta a legtöbb büntetősúlyt, ami visszavetette az autó teljesítményét. Oscherslebenben ráadásul Colciago bordasérülést szenvedett egy versenybalesetben, ami miatt ki kellett hagynia a thaiföldi fordulót, így elveszítette reális esélyét a bajnoki címre.
Thaiföldön Michelisszel és Altoéval egészült ki a felállás, és mindhárom pilóta dobogóra állt. Csak az idényzárón dőlt el a bajnoki címek sorsa: a M1RA lett a legjobb csapat, Tassi a második, Colciago az ötödik helyen zárta az évet. Dubajban a TCR Germany-bajnok Files is esélyt kapott, amit egy harmadik hellyel hálált meg. Ez volt a M1RA 15. dobogója a szezonban, így top 3-as helyezésből is a legtöbbet gyűjtötte az International Series 2017-es bajnokcsapataként. A Magyar Nemzeti Autósport Szövetség az év csapatának választotta meg fennállása első idényében a M1RA-t.
Versenyzők
20 futam
7 dobogó
2 győzelem
18 futam
4 dobogó
3 győzelem
4 futam
2 dobogó
1 győzelem
2 futam
1 dobogó
0 győzelem
2 futam
1 dobogó
0 győzelem
Versenynaptár
1. futam: Roberto Colciago 4., Tassi Attila 5.
2. futam: Tassi Attila 2., Roberto Colciago 12.
1. futam: Roberto Colciago 1., Tassi Attila 12.
2. futam: Roberto Colciago 5., Tassi Attila 8.
1. futam: Tassi Attila 3., Roberto Colciago 20.
2. futam: Tassi Attila 9., Roberto Colciago 13.
1. futam: Roberto Colciago 1., Tassi Attila 2.
2. futam: Roberto Colciago 2., Tassi Attila 9.
1. futam: Tassi Attila 9., Roberto Colciago 12.
2. futam: Roberto Colciago 1., Tassi Attila 2.
1. futam: Tassi Attila 1., Michelisz Norbert 2., Roberto Colciago 4.
2. futam: Tassi Attila 1., Roberto Colciago 5., Michelisz Norbert 6.
1. futam: Roberto Colciago 14., Tassi Attila -
2. futam: Tassi Attila 11., Roberto Colciago -
1. futam: Michelisz Norbert 1., Tassi Attila 3., Giacomo Altoé 6.
2. futam: Giacomo Altoé 2., Tassi Attila 4., Michelisz Norbert 22.
1. futam: Roberto Colciago 7., Tassi Attila 11.
2. futam: Roberto Colciago 8., Tassi Attila 9.
1. futam: Tassi Attila 5., Josh Files 6., Roberto Colciago -
2. futam: Josh Files 3., Tassi Attila 12., Roberto Colciago -
autó
ERŐFORRÁS
Keresztben beépített turbófeltöltött soros 4 hengeres belső égésű motor
Elrendezés: hengerfejben elhelyezett két vezérműtengely és 16 szelep
Hengerűrtartalom: 1998 cm3
Furat x löket: 86 x 86 mm
Max. teljesítmény: 350hp @ 6600 rpm
Max. forgatónyomaték: 420nm @ 3200 rpm
Olajozás: nedves karter
ERŐÁTVITEL
Elsőkerékhajtás
Sebességváltómű: Sadev 6 sebességes szekvenciális sebességváltómű kormány mögötti váltófülekkel
Tengelykapcsoló: többtárcsás szinter
Kiegyenlítőmű: többlemezes önzáró differenciálmű állítható előfeszítéssel
FUTÓMŰ
Első futómű: McPherson gólyalábak, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Hátsó futómű: csatolt hosszlengőkarok, spirálrugók, gázzal töltött lengéscsillapítók, stabilizátor
Kormányzás: elektromos rásegítésű fogasléces kormánymű
FÉKEK
Kétkörös hidraulikus fékrendszer
Első fékek: 6 dugattyús féknyergek, 380mm-es léghűtéses acéltárcsák
Hátsó fékek: 2 dugattyús féknyergek, 261mm-es acéltárcsák
MÉRETEK
Hossz: 4443 mm
Szélesség: 1950 mm
Tengelytáv: 2655 mm
Min. Tömeg: 1265 kg pilótával együtt